Bezorging

Bezorging van een bestelling

Wij werken met verschillende partijen samen om zo goed en snel mogelijk te kunnen leveren. Levering is standaard tot aan de deur.

Wij leveren door heel Nederland en België, met uitzondering van de Waddeneilanden, neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Hiervoor worden extra kosten berekend (afhankelijk van het pakket). Alle artikelen worden standaard door ons verstuurd. Wilt u toch graag het artikel zelf afhalen, stuur dan een e-mail naarklantenservice@gardenmeister.nl. Hiervoor worden uiteraard geen extra kosten berekend. Een voorkeur voor een bepaalde dagdeel is bij ons helaas niet mogelijk.

 

Betreft levertijden: Wij zijn altijd afhankelijk van onze partners DPD en Transmission voor de levering. In 99% procent van de gevallen leveren deze partijen binnen de afgesproken tijd / dag. De andere 1% wordt later geleverd. Heeft u nog vragen neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Welke producten worden gemonteerd geleverd en welke niet?

Producten die u bij Gardenmeister bestelt, zijn standaard niet in elkaar gezet en worden vergezeld van een opbouwomschrijving geleverd. Dit om de verzendkosten en daarmee ook de prijs voor u zo laag mogelijk te houden. Indien een product wel gemonteerd bij u thuis wordt geleverd, dan wordt dit expliciet bij de artikelomschrijving op onze website erbij vermeld.

DPD

DPD pakketdienst bezorgt het artikel bij u aan huis. U ontvangt een e-mail zodra het pakket wordt verstuurd vanuit de webshop, met daarin een link met gegevens van uw pakket.

Met de persoonlijke mail van DPD heeft u een aantal opties om uw pakket te laten bezorgen:

• U kunt een ander afleveradres kiezen.

• U kunt het artikel afhalen bij een DPD pakketshop.

• Neerzet-toestemming.

• U kunt het artikel op een andere dag laten bezorgen.

Een voorkeur voor een bepaalde dagdeel is niet mogelijk.

Mocht de eerste afleverpoging niet succesvol zijn verlopen, dan brengt DPD uw zending diezelfde dag nog naar de dichtstbijzijnde Parcelshop. De tweede en derde leverpoging die DPD in het verleden hanteerde komen hiermee te vervallen. Hierdoor heeft u het pakket sneller in uw bezit, omdat u niet hoeft te wachten op de volgende leverdag. Deze service geldt voor alle particuliere leveringen van DPD in de Benelux.

 

Transmission

Transmission werkt in bloktijden van 2 uur, zodat u niet onnodig lang hoeft te wachten. Op de dag van levering krijgt u per mail van Transmission de levertijden doorgestuurd. Wanneer u op de afgesproken afleverafspraak niet aanwezig bent en onze vervoerder een tweede keer uw bestelling moet afleveren, dan dient u rekening te houden met bijkomende kosten. Een voorkeur voor een bepaalde dagdeel is niet mogelijk

 

Levertijden

De levertijden verschillen per artikel. Bij elk artikel staat de levertijd vermeld. Wij leveren op maandag tot en met vrijdag.

Levertijd staat per artikel vermeldt op de productpagina

Reclameren

Reclameren kan tot 7 dagen na ontvangst. U dient het artikel te controleren bij ontvangst. Wilt u een melding maken van schade, dan vragen wij u om een digitale foto te maken waarop de beschadiging duidelijk te zien is en deze in een e-mail te sturen naar klantenservice@gardenmeister.nl o.v.v. uw ordernummer, naam en telefoonnummer. Onze klantenservice neemt dan z.s.m. contact met u op. Let op! Heeft het artikel transportschade monteer het artikel niet en neem eerst contact op met klantenservice.

 

Wat te doen met zichtbare transportschade bij aflevering?

Op het moment dat u een beschadiging ziet bij de aflevering van uw bestelling en de doos / uw bestelling dus beschadigd bij u aangeleverd wordt, dient u meteen ter plekke een foto te maken en “onder voorbehoud” (en dus niet “voor akkoord”) te tekenen bij ontvangst. Gelieve de digitale foto waarop de beschadiging duidelijk te zien is te e-mailen naar klantenservice@gardenmeister.nl o.v.v. uw ordernummer, naam en telefoonnummer. Onze klantenservice neemt dan z.s.m. contact met u op.

 

Verzendkosten

Verzending van een bestelling waarvan het totale bedrag € 100,- of meer bedraagt, is binnen Nederland en België gratis. Voor verzendingen onder de € 100,- binnen Nederland en België brengen wij € 5.95 in rekening.

 

Feestdagen

Op nationale feestdagen in Nederland zijn wij gesloten. Wanneer je bestelt op deze dagen wordt het pakket de eerstvolgende dag verzonden.

scroll to top